由於被垃圾留言侵襲,迫不得已在留言內加入驗證功能,不便之處請見諒!

2018年11月15日 星期四

2018 初秋北海道︰根室照月旅館


約五點左右來到根室市的旅館

行程當中會在根室及厚岸各住一晚

而這兩晚的住宿跟剛過去的兩晚有非常大的落差

在這些遊客不多的地方
大多是些民宿及舊式旅館
商務酒店亦不多
想住好的根本沒有

根室還有間網友住過的ホテル ねむろ 海陽亭可以選擇
只是這間酒店一直都只有朝食plan
來到根室當然要食名物花咲蟹

後來尋尋覓覓中給我留意到這間照月旅館
在 Jalan 的評分竟然有4.6
最吸引人之處是其豪華的海鮮夕食
不過唯一有樣事情考慮了很久



在接待處辦好手續後掌管旅館的男職員帶我們上房
房間在二樓




旅館共有15個房間

我們住7號


好久未住過傳統舊式和室






舊不緊要
睡布團無所謂

唯一要認真考慮的就是房內沒洗手間
要使用房間外共用的浴室及洗手間



記得4年前在赤倉溫泉亦住過了一間這類旅館
不過當日包場,所以沒甚麼問題

由於夕食的吸引力
最後都克服了這個問題決定入住
當晚入住連我們只得三組人
人不多很少機會碰上

休息一會後終於到了期待的夕食時間

夕食 plan 有三種
選了最貴的【月膳】
一泊兩食二人價 ¥34,000 (只收現金)

先來張合照



名物花咲蟹

煮熟了的花咲蟹狀似如花盛放,所以取名花咲

花咲蟹主要產於根室
捕捉期只限每年的8月至10月
現正是季節


加上高級魚きんき (喜知次)


還有うにの茶碗蒸し (海膽蒸蛋)





刺身



生うに



餘下各樣掌管人曾說明過但都記不起了
基本全都是海鮮
有些是從未食過甚至聽過的名稱
有些好像是魚的某些東西











最後是飯及水果



既豐富又美味的夕食
記憶中好像是第一次食花咲蟹
個人覺得肉質較實
相比北海道其他種類的蟹
喜歡鱈場蟹及毛蟹多些

叫做勉強食清,超飽


掌管人十分細心
知道我們不習慣屈膝而坐
特別放上兩張椅
雖然高度有點矮
但總比坐在地上的好


第二天早上

梳洗完去食早餐


旅館入口及接待處




走廊直進到尾



是浴室





比較簡單


朝食跟夕食同一個房間

簡單普通的和朝食




蟹汁






朝食後不作久留,今天有豐富行程等著去

11 則留言:

  1. 我冇浴室出去沖涼勉強可以,冇廁所一定唔得 😔

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以都考慮咗好耐,好多時溫泉旅館都會走去大浴場沖涼,無浴室都還可以,無廁所就真係比較麻煩,不過為咗食同無更好嘅選擇都照住,好在嗰晚入住人少,出去過幾次都無遇到其他住客

      刪除
    2. 我都係呀, 我都仲未克服到冇廁所....平時都唔鍾意同工人姐姐share 廁所, 所以我會選擇唔食, 搵間有廁所, 好彩我唔係太為食.....

      刪除
    3. 咁我個人都算適應能力高嘅人,上次睇北極光响黃刀住小島兩日無得沖涼、大小便都用個桶都可以接受
      我以前有工人都要同佢share廁所,只要佢用得企企理理就無問題,反而有時D男仕仲無手尾 (我家兩位無問題)

      刪除
    4. 冬天2日無得沖涼不是問題, 用桶都可接受, 舊都不是問題, 只是唔鍾意共用廁所....冇得揀就冇辨法啦...都要接受, 但有得揀當然揀到自己滿意為止(去旅行麻)

      刪除
  2. 無得揀都無辦法, 我依啲能屈能伸上次去道東都住過唔少舊野, 有得食就得.

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意,做人係要能屈能伸,要去適應環,其實有時D民宿食得都唔差,都一樣要共用設施,仲要評分都幾好添

      刪除
  3. 對我嚟講無廁所完全無問題,我係嗰啲一覺瞓天光嗰種。反而團友有人近視同埋要x夜x,夜晚落樓去廁所好有難度!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得對男人嚟講多數都無問题,我老公都無所謂,係女人就會唔方便囉...
      唔駛落樓梯,二樓兩邊都有廁所,只係要行幾步路

      刪除