由於被垃圾留言侵襲,迫不得已在留言內加入驗證功能,不便之處請見諒!

2023年11月13日 星期一

2023 巴爾幹半島探索之旅︰Day 14.2 (錫納亞修道院 > 布加勒斯特)

 8/9/2023

錫納亞修道院 > 布加勒斯特
Sinaia Monastery > Bucharest

接著到附近的錫納亞修道院 (Sinaia Monastery) 參觀
城鎮就是以這個修道院的名字而起的
它以西奈山命名





其中座落著一座宏大的東正教教堂,建於1864年












修道院由兩個庭院組成
每個庭院的中心都有一座拜占庭風格的小教堂








另一座「Biserica Veche」(老教堂)始建於 1695 年






修道院的牆壁的鐘樓於1892年建成


參觀完畢後到附近食午餐

外形有趣特別的遊覽車


餐廳在一間酒店內








午餐後返回首都布加勒斯特

到達後先到酒店


第四間五星酒店
亦是旅程中最後一晚酒店







房間面積不算很大
設備尚算不錯







窗外景色


然後到大堂集合去食最後一晚團餐


今晚坐室外
好熱鬧






除了晚餐又有民族表演

舞蹈表演




樂器表演





離開時已經九點多了



第二天早上








旅程裏最後的酒店早餐





3 則留言:

  1. 莫講你要食,我只係睇相見到每日啲 set lunch/dinner 真係有啲悶。不過東歐又真係好難搵食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我發覺我唔可以去太耐旅行,尤其係D西方國家,好在係跟團去,如果自由行要日日諗食咩真係想死,通常去到第十日左右就好掛住香港D嘢食,就算去日本都會有依種感覺,所以我應該唔可以去旅居或者移民

      刪除
    2. 我覺得要搵到唔太貴又啱口味係最難,尤其係西歐

      刪除