由於被垃圾留言侵襲,迫不得已在留言內加入驗證功能,不便之處請見諒!

2013年10月2日 星期三

2013 秋︰紅葉、溫泉、享樂@北海道 - 準備出發



話咁快明天便出發了
以下係嚟緊7日的天氣預報,只是一般,仍然有變數





台風22号走了
23号唔知會唔會來到呢?


算吧! 要來的話都沒法子

13 則留言:

  1. 話咁快又出發啦,玩得開心d, 我就就黎俾個搬blog玩死。

    回覆刪除
  2. 出發喇出發喇 ~ 好期待你o的紅葉靚相,因為比較少睇其他人的秋天北海道 :x 況且睇定,有機會的話可以炒考炒考 8->

    回覆刪除
    回覆
    1. 無問題,啱嘅隨便攞去,唔駛客氣

      刪除
  3. 放心啦 , 玩得開心D , 羨慕中 ... ^_^ !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定一定,唔駛羨慕,你今年都去過喇,明年好快到

      刪除
  4. 好心急呀 ~ 好天氣下的紅葉相,諗起都興奮 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係日日都好天架,不過陽光下嘅紅葉真係好靚,幾千張相已經努力整理緊,會出篇簡報先,你快d攪你自己嗰d先喇,咪話到我出咗秋天北海道,你都未出夏天北海道呀....hehe....

      刪除
    2. 講起我個 blog 就頭暈喇,最近匯入緊啲舊文,但有問題,所以又唔係好想理佢住了 :(
      你放心,我一向出遊記都係出得慢的,所以一定係你出晒秋天北海道都未到我,我應該會出到明年夏天的 :))

      刪除