由於被垃圾留言侵襲,迫不得已在留言內加入驗證功能,不便之處請見諒!

2016年3月11日 星期五

2016 單拖九州福岡快閃3天遊 : 第三天(下) (完) Canal City、回程


11點半check out (最遲12點)
然後將行寄存响酒店
仲有3個幾鐘可以消磨
博多駅已經無咩好行
唔想去太遠
咁就決定去Canal City 博多

其實有少許唔係好願由博多駅行去 Canal City
畢竟對我嚟講要行成15分鐘
幸好正想行去紅綠燈過馬路時
見到巴士站有100円巴士去天神而途中會停 Canal City
轉眼已經有架巴士停响面前
咁就毫不猶豫上去

雖然兜咗少少路
但都總比行路快少少

門口落車







行咗陣便遇著音樂噴泉表演






不知不覺又行咗個半鐘,買咗少少


第一晚返博多時响巴士見到間松屋
記得就响 Canal City 附近

嚟咗咁多年咁多次日本,一次都未食過
好想搵次機會試下
雖然最近見到網友話好難食
但我都好想試下有幾難食囉...


真係好平呀




加埋都只係620円


其實原本只係想要最簡單嘅牛めし
點知撳錯掣要咗個おろしポン酢牛めし
牛肉上面係蘿蔔蓉


又唔係難食喎,我反而覺得唔錯添
可能我要求低

食飽慢慢行番去博多駅



過馬路時留意到博多City 旁邊有楝新 building


KITTE O1O1
4月21日 Grand Open
又多個新嘅買物地點


博多City 外有 Benz 車展覽




さくらイルミネーション (Sakura Illumination)
正佈置得如火如荼
仲有幾日就開始了



返到酒店未夠3點
攞番行李後原本打算搭巴士去機場
巴士站就响樓下酒店門口
不過咁啱走咗一班車
要等半個鐘

一直都心大心細究竟坐巴士抑或坐的士去機場好
因為巴士係中途站上車
好驚人多,如果無位坐一直企到去機場又好攰
平時少運動嘅我行咗兩整日都無話唔攰

最後一出酒店咁啱有架的士停低
諗都無諗就上咗去
嘻嘻...原來我係潛意識想搭的士

無塞車好快到咗機場,車費1,270円
起飛前3個鐘已經到咗

由於仲早,check in 櫃位都係啱啱開唔多人
行埋去已經可以辦理

今朝打whatsapp 俾老公叫佢幫我做咗 online check in
又係要改位,可能早改前咗好多,今次要咗路口位



不過行李蝕咗,買咗20kg,宜家得14.4kg
不過比去程已經重咗 6kg 有多



其實我見到 security check 條龍好長
唔知點解我剛才行到去前面
問咗我係邊班機後又俾我行先


仲有兩個鐘先 boarding,點打發時間好呢?


國際線依邊好少 shop,又無謂花時間去國內線嗰邊

無聊去咗瞭望台睇飛機


然後搵咗間餐廳坐低 hea

雖然唔覺肚餓,但一陣上飛機無嘢食唔可能挨到返香港
所以唔餓都要食D

一路 hea 住食一路上下網都磨咗成個鐘


又係驚人多,所以早D入閘

點知又唔係好多人


入到去免稅店就超多人


俾錢打哂蛇餅



提早咗 boarding



夠鐘上機

咦? 點解唔係點心? 竟然用咗日文名稱手羽先 (雞翼)
其實依架機係唔係應該飛名古屋先啱呢?


回程坐路口位,可以留意到空姐一舉一動


起飛到達都好準時,確實唔錯
可惜行李 delayed 要扣分
但其實遲咗大概10分鐘左右又唔係好遲


最激氣係見到件行李時,縛行李條行李帶竟然無咗
第一次唔見行李帶

快手拎咗行李趕去搭機場巴士

老公响巴士站接我
10點幾返到屋企

3日2夜離家出走終完結束

第二次自己出走
各方面都比第一次順利
第一次坐廉航唔太慣
感覺唔算太差亦唔算好
有得選擇的話始終會優先選擇非廉航
不過亦唔會抹殺再坐的可能性
視乎情況

今次日子唔多時間唔多唔緊要
但求過下癮可以自由自在咁四圍行下
一年有一次咁嘅機會都唔錯架
希望出年可以繼續喇....


10 則留言:

  1. KITTE O1O1, 舊年summer 去時仲起緊, 第時又多一個地方shopping.....
    行李帶都會唔見, 太靚比人偷左?

    回覆刪除
    回覆
    1. 老公話應該俾搬行李D人扯甩咗
      用咗好多年,一D都唔靚,只係某牌子行李箱嘅行李帶

      刪除
    2. 我都試過甩行李帶,但佢用個盆裝住運番出嚟

      刪除
    3. 我咁耐以嚟飛過咁多次都未試過唔見,當時要趕巴士攞咗行李就掉頭走,仲邊再得閒留意D盆
      其實條行李帶都係送唔駛錢,用咗10幾年,屋企都仲有,只係唔見咗有D激氣啫

      我都認為唔難食

      刪除
    4. 香港運行李係好容易夾走啲牌

      我再重申, 係堅難食, 只係間間分店水準唔一樣. 紙皮肉+乾爛飯, 我唔會忘記.

      刪除
    5. 我哋都飛得唔少,但就真係從未試過

      你上次食嗰間可能係水準最差一間,我第一次食無得比較,但真係無你講話紙皮肉+乾爛飯依種情況囉...

      刪除
    6. 今日刨左你個 blog 成日. 參考左你好多資料. 唔知係我先前無留意URL定少睇中文字網站, 一直都無留以你 BLOG. 多謝晒.

      松屋我覺得好好食. 新婚同太太夜晚第一次晌松屋食牛肉飯(加卯),超好味.

      刪除
  2. 唔見咗行李帶咪乘機買過條新架囉,日本機場嗰啲好靚架。

    shop足三日竟然只得十幾K???

    聽人講搭的士去機場平,但估唔到平成咁,我下次都醒嘞,唔會坐地鉄再轉巴士咁辛苦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔買囉...屋企都仲有幾條
      今次唔係太多啱嘅嘢買,D嘢唔係好重掛...
      係呀,因為機場近市區,我哋好多時都搭的士,除咗慳時間,唔駛轉嚟轉去咁麻煩,不過如果住天神嗰邊會貴D

      刪除