由於被垃圾留言侵襲,迫不得已在留言內加入驗證功能,不便之處請見諒!

2017年3月16日 星期四

2016 秋の東京、石川、富山︰新宿


七點幾回到新宿




先去醫肚

星期六晚的新宿到處都是人
加上毫無頭緒
到高島屋看看
在水牌中看見這ねぎし牛たん
好像曾經見過網友食過
食牛舌都好


幸好不太多人,等了一會便有位


我要了牛たん三種盛りスペシャルセット



老公要ねぎしセット


食飽後到對面新宿テラスシティ














早幾年都來過一次




 Hotel Century Southern Tower地下內















JR 新宿駅外的 Suica Pengiun 像










9點幾回酒店了
明天要返香港
今晚要執行李

房間窗外東京灣的夜景



3 則留言:

  1. 哈哈,ねぎし差不多係我地既飯堂,諗唔到食乜見到有就去呢間。

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次去到東京除非諗定,唔係的話經常係毫無頭緒食咩
      我記得係睇過有人去食過,原來係你,哈哈...

      刪除
    2. 呢間我都經常食。不過有得揀我都鍾意食意粉多啲。

      嘩,整好哂嘅南口我都好似未認真逛過。

      刪除