由於被垃圾留言侵襲,迫不得已在留言內加入驗證功能,不便之處請見諒!

2017年9月26日 星期二

2017 夏末名古屋、靜岡之旅


年初的時候已經換了11月中飛大阪的機票,一直計劃再次到四國,後來落實了北歐遊後由於假期不足而改了回程日期。直至到年中時又再出現變數,11月應該不能成行了。

8月初時只好重新計劃剩餘的假期,趕快確定後要趁早改機票,與此同時突然又想一分為二,想在9月尾飛一轉,短短的5天都已滿足。4月去了東京,大阪打算改去12月,最終決定飛名古屋,都有4年未到過名古屋,行程先不去想,第一時間去看看機票價錢。

為了利用9月尾10月初的三連休假期,之前請兩天假便足夠去5天,不過飛名古屋的航班沒太多選擇,時間好的只有CX和廉航,CX已沒有但剛巧廉航做特價,雖然未算是好便宜好抵,但勝在時間好,問過老公後便極速決定了。

訂好機票後即時著手計劃行程,名古屋附近的歧阜縣、三重縣之前都去過了,早前看過網友去靜岡縣,頗有興趣,而靜岡縣暫時只去過熱海、伊豆那部份,由名古屋出發可以去清水、浜名湖這一帶,另再加知多半島,最後在不足兩星期內編好行程及訂好所有住宿,詳細行程回來再敍述。

15 則留言:

  1. 我都係要去浜名湖個樂園先認識呢個地方, 不過只去了一少部份....
    都係等你分享, 你寫得又快又詳細
    Enjoy your trip!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我有部份行程同你一樣,Wellseason宿泊者好似無料入園,原本無打算入園,不過無料就入去打個round算

      刪除
    2. 無料入園, 當然要花少少時間入去睇下,不過我地再加錢任玩咋.....

      刪除
    3. 你兩個仔仲啱玩,我個仔超齡了,不過BTW我哋會去Legoland,因為阿仔仲鍾意

      刪除
  2. 回覆
    1. 當真?係唔係抬頭望上天空就望到架,駛唔駛帶定個月餅食住賞月呢?早咗3日都應該無問題何....

      刪除
    2. http://www.maisiejackson.com/2013/04/blog-post_15.html

      刪除
    3. 可惜我唔係住依間,不過係响海邊,唔知睇唔睇到呢?

      刪除
  3. 回覆
    1. 係,無收到email,應該無問題,多謝關心

      刪除
    2. 咁就好,玩得開心啲!

      刪除
    3. 開心,今日返喇,多謝!

      刪除
    4. 好彩無收到email,唔係真係超掃興。

      靜岡上次去完一轉都未有意慾翻單。睇下你個知多半島介紹,又再諗諗先。又推介下你去寸又峽温泉同伊豆嘅修善寺温泉,兩度我都好like。

      刪除
    5. 翻單意慾我都無,知多半島只係住咗晚,無去好多地方,咁啱依個時間有彼岸花睇,就去咗半田,第二朝去咗魚太郎行一轉,海鮮都無食跟住就去機場附近Aeon Mall行街,今次日子太短,唔夠時間去寸又峽溫泉,連outlet都安排唔到去

      刪除