由於被垃圾留言侵襲,迫不得已在留言內加入驗證功能,不便之處請見諒!

2018年6月14日 星期四

2018 春の四國︰岡山 > 小豆島


4點半到達岡山酒店





Semi-double Room




放下行李後便到酒店對面的 Aeon Mall


逛到6點半左右開始有點餓
去了這間食牛舌




我要了這個定食




老公要這個


味道普通
食過好幾間牛舌店,還是仙台利久味道最好

Aeon Mall 地下有一邊是高島屋食品部

由於早食晩飯,所以想買些宵食
看見這鯛魚燒幾特別
有甜的又有鹹的


買了一個甜的 custard 味及一個鹹的 Ham & Egg
custard不太甜
鹹的以為會有點怪,但原來味道都不錯
再加一杯綠茶,滿足!


有宵夜又怎能無水果
終於在高島屋看見有淡雪士多啤梨
15粒的價錢還只是980円


一直未有機會可以試到
雖然顏色不算很淡,不過味道清甜多汁


宵夜加水果,今晚真的大大大滿足!

酒店附設有大浴場
滿足完後去浸浴



(照片取於官網)


第二天早餐



食物款色也算多

隨便影幾張算了





今早又要搭船去另一個島 - 小豆島

未夠8點半便 check-out 去取車

立體駐車場有個不好處是要排隊等車出
每出一架車都需要一定的時間
如果碰著繁忙人多取車時的話就會很花時間




可能是星期六關係,加上時間早
交通很暢順,未夠9點已到達碼頭
竟然排第一




跟昨天去直島的碼頭不同
去小豆島的渡輪碼頭在新岡山港


小豆島距離較遠船程較長 (70分鐘)
料金亦較貴
連人帶車加一個乘客要 ¥6,850





船到了


我們第一架車上船


停好車上船艙

9點半開船

這艘船比昨天的舊






可能是大風,上層甲板不可上





6 則留言:

  1. ¥6,850 船費係咪都平呢? 上次由高松過去係7590 不過我地三個人, 返姬路港要11670.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第二日返高松平D只要¥5,630,因為距離近D船程60分鐘,我相信你架車長D所以貴D,我架車係4m未滿,總括嚟講連人帶車坐船的話船費都幾甘...

      刪除
  2. 市區你哋都會要埋早餐?

    呢啲停車場我實攪唔掂。上次自助入油都要求救:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 宜家住日本市區酒店都會要埋早餐,費時周圍搵嘢食,其實去便利店買件三文治加飲嘢都要幾百円,我會選擇俾多幾百円响酒店食個豐富D

      唔駛驚,立體駐車場唔駛自己泊,只要將架車駛入去就得,酒店會有職員控制部電梯,不過市區D酒店好多都係採用立體駐車場,因為慳地方

      刪除
  3. 好想試淡雪呀, 咁鬼平引死人啦!

    回覆刪除