由於被垃圾留言侵襲,迫不得已在留言內加入驗證功能,不便之處請見諒!

2018年11月30日 星期五

2018 初秋北海道︰トマム 星野リゾート (二) 雲海テラス


4點天未光便要起床

4點半酒店大堂已聚集了大堆人排隊等 shuttle bus



落車後浩浩蕩蕩向リゾートセンター (Resort Centre) 走過去



很多人排隊坐雲海ゴンドラ(gondola)



天色開始微藍



由昨晚至今早一直都留意著酒店的雲海発生預報
発生確率只得30%
所以不抱希望
果然上到來雲海テラス
一如所料
雲海當然沒有,霧海就一大片

雖然沒有雲海,但又不是太失望
可能以前曾幾何時已經看過











再上一層




雲海郵局






Cloud Walk(クラウドウォーク)










Cloud Walk 旁有小路往上行




8月剛開放的 Cloud Bed(クラウドベッド)



Contour Bench(コンターベンチ)



最後來到 Cloud Pool





行了一圈反正雲海不會出現
無謂浪費時間趁早離開
加上還有地方趕著去



















回到 Resort Centre 後趕緊去另一個地方

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀同一遭遇
      我好似曾經响網上見過有人講話其實嗰度睇到雲海嘅比率不高,大約只有3成機會可以睇到,所以睇到的話就真係好好彩

      刪除
    2. 點解會無 live cam 比人 check?
      摩周湖都有啦,唔通叫人上去自己打霧水?

      刪除
    3. 上去嘅人基本上都係住客,坐纜車係免費
      當然可以選擇唔上,但反正唔駛俾錢都會上去望一望
      除非大風纜車唔開,就算係霧海都想D人上去消費下

      刪除
    4. 就算係霧海, 都想睇下Cloud Walk and Cloud Pool, 你就好彩, 起碼纜車開, 上次住了3晚都上唔到...但反正唔駛俾錢都會上去望一望 -> 同意

      刪除
    5. 有豚友睇到o羅, 廣告嗰隻藍天白雲.

      刪除
    6. Niseko2000,今個聖誕仲去唔去,去的話再接再厲
      J少,豚友咁好彩就係個3成內,anyway比我揀,我會希望去D咩岬時係藍天白雲囉....哈哈!

      刪除
    7. 唔去呢到, 去第二度, 一大堆人太貴

      刪除
    8. 未睇內文,已經諗起Jacky連住兩晚嘅壯烈...

      刪除
    9. 我都有見,所以話如果係有緣嘅話一晚已經睇到,無緣就算住幾晚都未必睇到

      刪除
    10. 我睇到少少雲海, 不過係對面海咁遠囉

      刪除
  2. 我就係睇到果3成內既其中一個囉.....原來廣告冇呃人的!! 哈哈 (不過我2014年上果次都睇唔到咁靚既雲海, 真係好睇彩數呢)

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來係你咁好彩,咁我相信佢唔會呃人嘅
      Tomamu有機會我再去,到時睇下同雲海有無緣喇...

      刪除
  3. 天然景色就真係好睇好唔好彩睇得到喇。

    回覆刪除