由於被垃圾留言侵襲,迫不得已在留言內加入驗證功能,不便之處請見諒!

2019年1月3日 星期四

2018 冬の山陰 (鳥取、島根)︰青山剛昌ふるさと館


今次依然在たびらいレンタカー (Tabiria) 租車



現在租車首選 Hybrid 車

訂的是 Fit Hybrid 同 Class
今次給了架 Nissan Note e-Power
一般的 Note 以前都揸過很多次
但 e-Power 就第一次揸

外型跟普通的基本上一樣
只是車頭多了一條藍色線




車尾箱空間都不錯
可平放一個29吋及25吋喼


車內的 GPS 型號第一次用不太習慣
發聲的日語說話跟以往亦有少許不同
整體麻麻


接近十點才出發

上了山陰道後在道の駅 琴の浦停了一會
原來這道の駅在 2017年4月29日開業


右邊是 JA 鳥取中央直売店



左邊是鮮魚直売センター

鳥取縣又名蟹取縣





第一站到達青山剛昌ふるさと館
也是俗稱的柯南博物館







門口擺放了あがさ (阿笠) 博士的黃色金龜車











青山先生的工作室


模擬工作桌上放著青山先生喜愛喝的飲料與常用的工具







地圖上看到行銷到世界各地的柯南漫畫的地區




站在滑板上可遨遊北榮町






人物相関圖

有多少人認識這些角飾

其實我只知有柯南這個漫畫主角
從未看過這本書
反而老公之前看過動畫
所以略知一二







把門票背面朝上放在指定的桌子上
柯南、基德或是鐵劍就會跑出來
便可拍出AR虛擬互動照片






高科技的3D投影影片
內容主要是柯南第一集在遊樂園被黑衣人擊昏並被灌下神秘藥丸的橋段
片長約3分20秒




參觀者的一些留言


參觀完博物館過去隔壁的商店




對柯南的精品興趣不大
所以空手離開


10 則留言:

  1. 我都覺得GPS把姐姐聲响旅途中好緊要。整體上Bugdet嘅姐姐最nice, orix都唔錯。times新近用嗰個好舊好唔得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地用開人肉導航廣東話版 :P

      刪除
    2. Fai哥,其實個GPS款式係關租車公司事定車款事呢? 近幾年我都係揸Toyota及Honda,上次揸Nissan已經係2013年嘅事
      Budget只租過一次不過service唔好唔再考慮,Orix就租過幾次都OK,Times未轉名仲係Mazda時就租過

      刪除
    3. Mandy,人肉導航廣東話版即係google? 我反而唔習慣用google,可能由第一次開始已經聽慣咗日文

      刪除
    4. 我自駕係新仔呀。不過用過幾次budget都好ok。啱啱佢俾架新款我,navi好準,又提得好,仲有泊車鏡頭。

      反而times俾架超殘,又花又凹乜都齊,navi仲有時唔sync,過咗彎位先提同顯示。有一下仲揾唔到我間酒店,要靠google。但google抄小路,超窄嚇一嚇,但又真係去到同快啲。

      你咁講,又真係可能關車款事喎!

      刪除
    5. 3J, 個人肉導航係指我 :P

      刪除
    6. Fai哥,試過因為無電話同map code所以用過google,google係會抄小路比車內嘅GPS路程會短D,但10幾年嚟都慣咗用GPS

      Mandy,我唔做得人肉導航因為我會瞓著覺

      刪除
  2. 每論係老公定阿女揸車,我都要做人肉導航==

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係人肉無瞌眼瞓時就會做輔助,人肉瞓著時就要靠司機了

      刪除
  3. 雖然我在日本自駕遊經驗唔多,但整體日本既GPS都已經係好準確和好唔錯架喇。

    回覆刪除