由於被垃圾留言侵襲,迫不得已在留言內加入驗證功能,不便之處請見諒!

2019年4月13日 星期六

2019 春の中国 (広島、山口) 賞櫻遊︰香港 > 広島 > 尾道


飛広島的時間不錯
起飛時間 09:45

剛好兩小時前到達機場
現在基本上都會買 U-First 及預先劃位
用錢買到的方便就用錢去解決,費時煩



不用花時間排隊,check-in 完可以早些到 lounge 食早餐
少不免又食又拎

然後到閘口等上機




準時起飛

接近3小時後終於接近目的地






準時到著


由於當時只有這班機到達
入境及行李都很快
20分鐘後便出去了

租車公司櫃位在隔離內陸線那便
只需走幾步路


全部都無人



又要打電話叫人來


5分鐘後職員便到



広島空港位置偏僻,離広島市有50多公里
沒有鉄路,來往只有機場巴士
駕車要45分鐘至一小時

依然經たびらいレンタカー (Tabiria) 租車
仍然是 Hybrid 車,今次是 AQUA




不過今次這輛車多了一個 Carcam 裝置,以往從未見過


因為無在香港揸開車,亦不會刻意買去日本用
所以不懂得操作
不知這個是租車公司自己用抑或是給客人用


出發到第一站 - 尾道

由空港到尾道距離比到広島市還要近

在途中看見的第一櫻


看到 you me mart
進去望望


買了士多啤梨及壽司


4點半左右來到酒店

グリーンヒルホテル尾道 (Greenhill Hotel Onomichi)



Semi-double Room 尾道水道側







窗外望水道,對面便是向島

去年到四國由今治經瀬戸内しまなみ海道到倉敷
最後經過的便是向島



下面是碼頭



在機上只食了在 lounge 取的自製三文治
很肚餓買了壽司頂一會


然後到外面逛一逛

酒店另一個出口有天橋通往尾道駅





山上的是尾道城



酒店外貌



尾道駅



酒店對面的蘇和稲荷神社






最後回到酒店旁的尾道駅前広場



開始看見晚霞





前往向島的渡船碼頭


返回酒店休息一會後到樓下的尾道WHARF (ワーフ)餐廳食晚餐




來到広島縣當然要食広島蠔,好味


ムール貝とあさりのワイン蒸し (青口及蜆)


魚介たっぷりペスカトーレ (海鮮意粉)


バーベキューポークスペアリブ (Barbecue Pork Spare Rib)


飯後果


第二天早餐















酒店大堂







食過早餐退房到停車場取車出發去賞櫻



13 則留言:

  1. 依啲完全係我依家杯茶, 夠少人夠 hea 又方便, 睇都覺得係享受.

    回覆刪除
    回覆
    1. Me too.
      今次去D景點唔算人多,就算係錦帶橋、平和紀念公園人多都唔會覺得好迫
      仲有除咗响広島及下関聽過廣東适外,其他地方都聽唔到,耳根清靜

      刪除
    2. 住下酒店 hea 下、行下超市食下當地平野、浸下瞓下,冇大城市咁 chur

      刪除
    3. 咁我又未至於hea都咁,我都仲喜歡行景點,只係鍾意去D無乜人嘅景點,大城市太多人,唔喜歡太多人包圍住嗰種慼覺,好在最近先興起去嘅地方大部份以前已經去過,宜家會搵D較陌生嘅地方去
      我下個月又會去D無咩人聽過嘅地方

      刪除
    4. 我知呀、你好多地方我都提唔起興趣去,好明顯我對日本景點已懶到半放棄 😂

      刪除
    5. 興趣嘅嘢各有所好,每個人想要嘅嘢都唔同,只要玩得開心就得喇...

      刪除
  2. 個車Cam應該係跟車既,要嚟記錄開車情況,有需要時做證據。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但以往租D車都無依個裝置覺得有點奇怪囉..

      刪除
    2. 時代既進步嘛,我在韓國租車始於2015年,嗰時都已經在架車上有安裝車Cam架喇。,

      刪除
    3. 估唔到韓國仲先進過日本

      刪除
    4. 第一次攞車時無人講比我知,我還車時就問佢係乜野嚟囉,之後在攞車時要簽名確認車上有呢個裝置添。

      2015年租攞車和還車時都已經好環保,唔會有紙張既合約比客人,客人只在個pad上簽署,跟手就收到電郵通知睇番份合約。

      刪除
    5. 聽落韓國仲環保過日本,日本仲未做到慳紙依樣嘢

      刪除
    6. 咁以我既租車經驗,除韓國外,其他國家都仲係用全統紙張合約架。

      刪除