由於被垃圾留言侵襲,迫不得已在留言內加入驗證功能,不便之處請見諒!

2019年9月17日 星期二

2019 瑞士塵世美深度之旅


旅行一個接住一個,回來一個星期後再出發

由4年前開始,每年都會去一至兩次長線旅行
去的地方當中最愛是歐洲
不過歐洲實在有太多地方想去
意大利、法國、瑞士、俄羅斯、希臘、巴爾幹半島…
全部都在我的to-go list裏
近年看了不少瑞士的照片及介紹
很嚮往那裏湖光山色的美景
所以今年決定去瑞士

去瑞士無疑是自由行較好
可是我懶,懶去計劃
年紀越大越不想去用腦 (遲早腦退化)
越不想花精神時間去做功課 (雖然現在時間多的是)
加上6月時才決定,有些事情開始去做也太遲了
那麼就跟團算了,反正也習慣了跟團模式
還有我是一個貪心的人,相信亦只有團遊的行程才滿足到我
今次揀了一個11天團 (已經是最長日數的了)
明晚出發,回來再分享

4 則留言:

  1. 第一次去重點式蜻蜓點水都 okay, 之後有機會再慢慢去享受 revisit 樂趣. 我依幾年去咗 3次都仲想再去.

    不過你咁多國家排住隊, 恐怕都要去密啲先得.

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次基本上要睇想睇嘅嘢都睇到哂,唔同去日本,講真revisit嘅機會唔高,我prefer將時間金錢使去D未去過的地方,好似你咁講我有好多國家排住隊

      刪除
  2. 正呀,依家做咗自由人,月月都可以去旅行

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔可以月月去,只係唔駛就住D假期,可以去幾多日都得

      刪除