由於被垃圾留言侵襲,迫不得已在留言內加入驗證功能,不便之處請見諒!

2023年3月27日 星期一

2022 秋冬の東京、橫須賀、埼玉、北海道札幌紅葉燈飾之旅 (二十)︰小樽

 2/12/2022

早上食過早餐出發到小樽
早餐遲些再介紹

今早天氣很好
在札幌駅外影幾張相





然後乘JR到小樽
第十一次來小樽



先到駅旁的三角市場行一圈
因為老公未去過


跟著如以往的行程去運河



照例經過旧手宮線




今次進去小樽運河プラザ望望






來到運河



難得的藍天白雲再加雪,超正!









看見這西洋美術館入場無料又進去看看




這些玻離製品好靚但價錢頗貴



然後到堺町通


二十多年前已在的店舖還存在



經過午餐地點
時間早了少少
但依然食了先




今天提供這五大海膽




三款馬糞及紫海膽,好甜,滿足!



另一碗要了特上海鮮丼


除了海膽及魚生外
那隻牡丹蝦又新鮮又吸睛


食飽飽繼續行

Snoopy 茶屋冬天休業






最後來到尾站




每次來到蒸氣時鐘便完結小樽行程

回到札幌後又要小休一會
年紀大無辦法
加上晚飯後還有地方去

休息過後去食晚餐
又來到我喜愛的餐廳
2019年一人遊時來食過晚餐
可喜是三年後還在



上次我食牛
雖然很好味,但今次留給老公
我要美瑛豚




蘑菇湯


沙律


薯仔沙律


麵包只食了一半
剩了可拿走,免了


menu-B 的炸蠔


我的美瑛豚 boil ham
又另一種煮法


紅酒煮牛頰肉


好稔好軟


甜品檸檬啫喱


忘了是什麼酥,只記得很好味


咖啡和小菓子


每次都很滿足

不過整晚只有連我們在內的兩枱客
記得三年前亦是
平日真的這麼冷清嗎?
慶幸好像還未給遊客侵佔
我們也樂得安靜


8 則留言:

  1. 主要做 lunch 同 tea, 平日都多人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次都係食lunch,記得要等位,不過無諗過日頭同夜晚會相差咁大

      刪除
    2. 我食過一次 lunch,好抵食。
      不過 3星店真係正好多,只係要花成晚去食。

      刪除
    3. 3星店收費比較貴,我食平民版已經滿足
      BTW,モエレ沼公園嗰間又如何?

      刪除
    4. ランファン食過晚餐,又唔算好突出;感覺唔似同系列風格。
      反而 maccarina 我食過幾次 lunch,正~

      刪除
  2. 呢日個天色靚到呢 !! 去小樽真係一種情意結,每次去北海道必去

    回覆刪除
    回覆
    1. 小樽都應該有去過十次了,四季都去過,雖然每次去的地方都幾乎一樣,但都去唔厭,不過最近4月依次就真係無再去運河同行界町通而係去咗其他地方

      刪除