由於被垃圾留言侵襲,迫不得已在留言內加入驗證功能,不便之處請見諒!

2024年4月5日 星期五

2024 澳洲塔斯曼尼亞、墨爾本【美景美食】之旅︰Day 8 (墨爾本 ✈ 香港) (完)

17/3/2024

墨爾本 ✈ 香港
Melbourne ✈ Hong Kong

今早會乘坐11:40的航班返香港

早上窗外的景色
來了澳洲一個星期
好開心天晴了一個星期




去食早餐









以下是兩天的早餐



竟然有白粥供應
加了一點碎蛋及煙肉


食完到樓下大堂影相

酒店門口








夠鐘集合後前往機場





跟著出境




遲了少少推機
回程又要接近9個鐘


先來小食


再來主餐


我要了宮保雞丁配炒飯


甜品是雪條


可能是日間航程
大部份乘客都沒睡包括我
期間空中服務員久不久就派小食、飲品及雪條

接近抵達前又有簡便晚餐


這澳洲姜啤 (無酒精) 是空服介紹


我要了意式雲吞


航班終於在晚上六點多到達香港

澳洲塔省墨爾本八天行程完畢


4 則留言:

  1. 又完成一個遊記,勵害 ! 我仲睇緊你個紅葉遊記 😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 近排比較忙,旅行一個接住一個,所以遊記要快D清,之後好快又要開工寫下一個

      刪除
  2. 忙去旅行係好事,你密密去,我可以密密睇 XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在我唔駛返工,不過經常對住部電腦好攰囉....
      BTW,我啱啱又玩完返嚟😆😆

      刪除