由於被垃圾留言侵襲,迫不得已在留言內加入驗證功能,不便之處請見諒!

2024年6月1日 星期六

2024 好友同遊東京、富士河口湖 (完)︰墨田水族館、晴空塔、淺草、東京成田空港 ✈ 香港

21-22/4/2024

 朋友休息了一晚
精神好了很多

朋友想去晴空塔旁的墨田水族館 (すみだ水族館)


水族館於2012年5月22日開業
位於晴空塔 (Skytree) 東塔的五樓和六樓


































兩層的水族館面積不大
很快便參觀完畢

這十多廿年來日本的水族館去過不少
市區內的水族館可觀性不高
如不是朋友要來
我也不會有興趣

然後到 Solamachi 食午餐

去了食沖繩料理 (因為不用等位)


午餐後基本上今次的行程全部已經完成
接著便是自由時間
朋友今晚亦有約
我也樂得輕鬆

分手後我沿著川邊慢慢散步















一直步行到淺草





累了找個地方休息


休息過後快閃去雷門淺草寺打咭


仲見世商店街人多到嚇人







快手影幾張相後速逃

晚上去了東京一番街逛


一個人買外賣食算了


富山名物白蝦


特上二色丼


****************************************************************

來到最終日

由於早上落雨沒出去
等到退房時間離開酒店

到東京駅前乘 Airport Shuttle 往機場



頗多人等了兩班車


未到一點已到達


辦好登機手續去 food court 食午餐


然後出發入禁區

見 LeoTAO 有期間限定
北海道余市 Niagara (水晶葡萄) 味道
買了一個


等上機



回程是雞尾飽


七天之旅完成


2 則留言:

  1. 我在京都買咗 LeTAO Niagara即食, 都幾好。不過依家真係覺得佢個 duty free version 係明屈,多個發泡膠盒就貴啲。依個稅前其實只係 2100yen。當然做遊客點都覺得係平~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得酸咗少少,純粹個人口味,試過就算,發泡膠盒都要成本,俾多幾百円算喇。

      刪除