由於被垃圾留言侵襲,迫不得已在留言內加入驗證功能,不便之處請見諒!

2013年10月19日 星期六

2013 秋︰紅葉、溫泉、享樂@北海道 - Day 1 (釧路到着)


香港 ~ 羽田空港 ~ 釧路空港

一早5點幾起床,7點幾到達機場


4日前先來過送走了阿仔去英國讀書
今天輪到我倆輕輕鬆鬆去旅行

辦好登機手續,入閘去食早餐
今年老公出差飛得多,升咗級可以帶埋我入lounge


CX lounge當然好得多,幾年前都入過一次
食物的種類都多D


個早餐份量等於午餐




仲食埋雪糕 


夠鐘上機


原本要咗個奄列早餐


後來見老公個粥都唔錯,加上之前在lounge食得太飽
所以換了粥,味道又唔錯


準時到達羽田空港
見到遠處有櫃位辦理內陸機check-in
便走過去把行李寄艙及領取登機証


然後輕輕鬆鬆去搭接駁巴士去國內線Terminal 1


去到T1,先到郵局領取預訂了的B-mobile上網卡

由於仲有差不多3個鐘再上機,去醫醫肚先

去咗5/F依間信州そば あずみ野


とろろそば (1,050yen)


羽田そば (1,390yen)


食完後又周圍行

見到地下有羽田空港限定商品賣



最後買了上下各一盒


終於hea到夠鐘入閘



去到釧路空港差不多晚上7點半












攞咗行李後立即坐上往釧路駅的巴士 (910yen)


約45分鐘便到達釧路駅前

剛好巴士停在酒店對面

今晚住ホテルルートイン釧路駅前

Comfort Single Room (Double 限定) 朝食付 7,300yen

 





放下行李後立即去食晚餐

好懷念舊年阿婆的爐端燒




今次好豪要了條きんき (5,000yen)



最後每人一個三文魚飯糰


食飽沿路行回酒店,溫度又下降了


回到酒店後到大浴場沖涼兼浸浴,然後休息





7 則留言:

  1. o拿 ! 都話你寫得快o架啦 !! :)) 你已經釧路到着,我仲未上到北海道呀 !! (個遊記) … 不過唔好催我,因為我遇到阻滯,要滯留新青森呀 !! =))

    回覆刪除
    回覆
    1. 「4日前先來過送走了阿仔去英國讀書,今天輪到我倆輕輕鬆鬆去旅行」~ 阿仔睇見就心傷喇 :))
      阿婆爐端燒 …… 仲未有機會食 8-> 條きんき得唔得呀 ?

      刪除
    2. 我成個trip都係玩北海道,唔寫北海道寫咩喎...
      我年紀大記性差,太耐會失憶架,所以要趁我仲記得時快D寫先得,唔同你依D後生,一年前嘅嘢都仲記得
      唔好攞阻滯做藉口喇..有問題快D去請教D專家喇...
      阿仔有得去英國讀書都不知幾開心喇...無得去仲傷心添
      條きんき都燒得唔錯,炭燒又係另一種風味,搵次去釧路咪有機會食囉...

      刪除
  2. 哈哈,一個留言要打幾次 /TT\
    嘩,炭烤喜之次,流哂口水!今次影嘅相都好清.系唔系問咗先影 ^U^ 釧路機場呢兩年都唔系好多Blog友用,好miss。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次無問喇,因為知道淨係影食物係無問題,費事多此一舉
      我係第一次用釧路機場

      刪除
  3. 我仲以為你掉低個仔兩支公去旅行添 ^^
    幾年前試過大風雪響釧路起吾到飛返羽田, 依家冬天吾敢搭內陸機飛北海道, 札幌除外.
    燒喜之次一定好好味! ^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係架..,個trip我年頭已經plan咗,阿仔係7月先決定去英國,咁啱佢唔响度啫,我係存心掉低佢架...都唔係第一次喇...
      冬天大風雪係麻煩D
      Yes, 好味!

      刪除