由於被垃圾留言侵襲,迫不得已在留言內加入驗證功能,不便之處請見諒!

2012年8月1日 星期三

2012 夏日炎炎北海道 (Day 2) (II) - 函館


由洞爺湖去函館GPS話要3個幾鐘


我哋兩個半鐘左右已經到咗



時間已經5點幾,我哋直接去咗金森倉庫


响附近行咗一陣,最後去Snaffles買咗幾件蛋糕


然後到酒店check-in


チサングランド函館 (Chisun Grand Hakodate)


素泊まり 最大75%OFF
Standard Triple Room 9,900yen


上房擺低行李又再出去


去食Dinner




五島軒於明治十二年 (1879年) 開業,至今有超過130年歷史
第一代創始人五島英吉曾在哈利斯特斯正教會學習俄國料理
最具名氣是咖喱


我揀咗依間提供法國料理的雪河亭


法國料理的course menu由4,XXXyen至15,XXXyen,仲要預訂


我哋只是要咗兩個普通的おすすめset (1,680yen) 
和一個咖喱course (2,400yen)


宜家先知原來依5小碟原來係伴沙律食 (我哋空口食咗)


set 和 course 都有湯和沙律


依個係老公嘅主菜魚料理,裏面係三文魚 (跟飯)


依個係阿仔嘅主菜肉料理sirlion steak (跟麵包)


依個係我嘅咖喱course 其中一度菜
左邊貝殼形裏面有蝦、帶子和三文魚
右邊嘅係燉牛肉


跟住係咖喱配飯(英式咖喱)
咖喱果然好味
(題外話,我一向唔太喜歡食日式咖喱,
最近响日本食過幾次,味道唔錯,開始喜歡了)


最後係雪糕及咖啡或茶


食完Dinner已經8點幾


上函館山睇夜景


點知去到函館山Ropeway,竟然Ropeway有問題唔開


巴士唔知等幾耐,見好多人搭的士


問咗個人如果的士上山要幾錢,佢話來回3,000yen左右


計吓條數3個人坐Ropeway來回3,150yen


坐的士都化算喎


終於跳咗上架的士到


好快唔駛15分鐘到咗山頂,見的士咪表好似唔駛千五yen


跟住司機叔叔約我哋响度等,一陣睇完夜景車番我哋落去


我見好多的士都係咁停响度等人


咁我哋無俾錢就落咗車


大約睇咗20-25分鐘左右再上番架的士


原來等候時間都計錢,當時已經跳多咗千幾yen


最後落番去ropeway站埋單3,810yen


比坐ropeway貴咗660yen


3個人多少少都可以接受,如果兩個人會幾貴,4個人最抵


第一次响日本咁樣坐的士


睇完夜景返到酒店都成10點


趁未過12點要食埋早前响Snaffles 買個3件蛋糕


其實依3件蛋糕係我嘅生日蛋糕,因為今日係我生日呀!


食完蛋糕又完一日



第二日完

沒有留言:

張貼留言