由於被垃圾留言侵襲,迫不得已在留言內加入驗證功能,不便之處請見諒!

2012年8月5日 星期日

2012 夏日炎炎北海道 (Day 3) (II) - 二世古


嚟到二世古時間已經一點半左右

大多數人嚟二世古都會揀冬天,到滑雪場滑雪

由於我哋唔好滑雪,所以從來無計劃冬天嚟依度

就因為未嚟過,趁住今次機會點都要嚟一次




牧場內附設間餐廳PRATIVO

餐廳內供應嘅lunch menu 睇落唔錯,便決定响度食lunch

剛啱今天係星期六,嚟到已經唔少人,要等位約半個鐘

唔緊要都預咗,留底姓名後我哋周圍行吓


先去咗ミルク工房本店


店內售賣各款蛋糕、甜點、雪糕及曲奇餅


好想食雪糕,但未食lunch唔敢食住


跟住去咗對面shop


都係售賣一些玻璃擺設、配飾、精品雜貨


然後又到戶外行吓


無聊又周圍影吓花


半個鐘返回餐廳又等多陣,終於有位


望住這綠油油的草地進餐真不錯,胃口都好D


前面對住的是羊蹄山,可惜俾雲遮住咗上面


餐廳供應嘅lunch menu係Vegetable buffet & Main dishes (1,500yen)

Buffet 除咗有各款新鮮蔬菜沙律外,仲有飲品和甜品


open kitchen可以清楚望到廚師在工作


先飲杯果汁食D蔬菜清清腸胃


仲有麵包


主菜方面有4款選擇,一款肉料理、一款魚料理及兩款Pasta

老公揀咗肉料理 - 鶏もも肉のカチャトーラ (鷄脾肉)


我揀咗魚料理 - トラウトサーモンのポワレ (三文魚) 


阿仔揀咗Pasta - 春キャベツと豚バラ肉のラグーソースパスタ (豚肉)


甜品︰蛋糕、布甸及白色一舊舊好似牛奶大菜榚


布甸非常好味,encore咗一大碗


1,500yen 嘅lunch食到捧住個肚,超抵


食完去咗睇餐廳後面這幅油菜花畑


時間已經成3點幾,去多少少地方後要入去Pension,唔想太遲去到

沿途見到這座黃色橋好sharp


遠望這座山便是著名的羊蹄山


我哋去咗山腳下的羊蹄山の湧き水


羊蹄山湧水被列為日本「名水百選」

先飲一啖,好清涼


好多人專登揸車嚟攞水

我哋唔執輸都入咗一樽


旁邊有間湧水の里


原來係賣豆腐

仲有得試食


我哋試咗好多款唔同嘅豆腐,好滑,可惜唔帶得番香港


食完豆腐又去另一度,亦係今天最後一個行程


又見到羊蹄山

羊蹄山標高1,898米,是一座成層火山
由於其形態很像富士山,而被稱為蝦夷富士
屬於支笏洞爺國立公園,日本百名山之一


最後嚟到依個道の駅ニセコビュープラザ


好快行咗一圈就離開去今晚入住嘅Pension


下一篇 -- Pension ファミール・イン・ラミーナ(Famille Inn Ramina)


沒有留言:

張貼留言