由於被垃圾留言侵襲,迫不得已在留言內加入驗證功能,不便之處請見諒!

2012年9月26日 星期三

2012 夏日炎炎北海道 (Day 10) (IV) - 富良野 Pension あしたや (Ashitaya)


富良野 ペンション あしたや (Pension Ashitaya)

舊年冬天時原本訂咗依間pension
但後來為了方便晚上去Ningle Terrace,最終改住富良野太子酒店

所以今次夏天再來一定要住上一晚
由於今日係星期六,半年前看到Jalan有得book,便第一時間即book了



門口


我哋又係第一組人到達

民宿主人中嶋先生先自我介紹其nickname叫Jimmy
然後又問番我哋,之後一直用英文名稱呼我哋

Jimmy的英文唔錯,係一個非常健談又風趣的人
經常主動和我們傾計,感覺好nice


接待處


民宿房間內無提供浴室及洗手間設備

下層設有兩個貸切風呂 (東の湯、西の湯)


風呂空間足夠兩人同時浸浴


下層還有飯廳


房間設於上層

上層的偏廳


另有共用的雪櫃,水、咖啡及茶自由飲用


左右分別是女士及男士用的洗手間


全個民宿只有5間房 (3間雙人房、1間三人房及1間和室)


這便是我們的三人房 (9,350yen/人)


房間好寬落,有梳化及電視


房間窗外的景色

民宿位於山丘上,前面有葡萄園,遠處還看到十勝連峰


7點落去食晚餐


我哋又要了果汁,上面係葡萄汁,下面係野菜汁


筷子座都有民宿個名


前菜三點


沙律


晚餐雖然簡簡單單,但味道唔錯

************************

第二天早上的朝食

富良野牛乳必飲


粟米湯


薯餅、香腸、炒蛋


中嶋太太自家製麵包,柔軟好味


乳酪


咖啡作完結


Pension あしたや 在Jalan總合評分有4.8

曾住過的網友評語不俗

今次住完也感覺良好,確實是一間不錯的pension


沒有留言:

張貼留言