由於被垃圾留言侵襲,迫不得已在留言內加入驗證功能,不便之處請見諒!

2012年9月3日 星期一

2012 夏日炎炎北海道 (Day 8) (II) - 網走


食完lunch後出番去網走

途經小清水原生花園




花園對面係濤沸湖


鄂霍次克海


可惜仲未到盛開時間,可觀性唔高


好快行完睇完又走了

經過網走駅


下一站




料金︰大人1,050円/高校生730円
(割引後︰大人940円/高校生660円)


我和老公冬天時已經嚟過一次,今次主要係帶阿仔嚟參觀


碰啱門口有工程


依個入獄寫真最有趣


教你點擺post影監犯相


300円一張


日本宜家D監倉咁靚,環境唔錯喎,仲有電視睇


1日3餐食事都唔差喎


依間大房都OK架...


行刑資料館內


唔知大家有無興趣体驗一下監獄食
有兩款可供選擇
望落都好似唔錯


我發覺依D假人做得都幾神似


浴場


舊日的監倉


不知不覺間已經行咗個幾鐘
感覺範圍比上次來時大咗
記得上次有些地方無見過
唔知是否上次遺漏咗

時間無多,仲有一個地方未去
好在位置唔遠


唔駛10分鐘便到咗位於天都山的オホーツク流氷館 (鄂霍次克流氷館)


我和老公之前嚟過兩次,不過真正參觀只有一次
今次又係為咗阿仔先再嚟


料金︰大人520円/高校生420円 (割引後︰大人470円/高校生370円)


見到依張poster先醒起無去北滨駅睇睇


我哋先去2/F流氷体驗


零下17.2度


入去前會俾條濕毛巾你
只要你轉條毛巾一陣就會變硬
上次嚟都玩過


出番去後繼續參觀其他展示室


流氷の天使


落去1/F碰啱有套電影介紹網走,又睇咗10分鐘


流氷館不大,半小時多D便參觀完
最後老公和阿仔上咗頂層的展望台


還以為天氣差會睇唔到網走湖,竟然又睇到喎...


今日的行程完畢,由於天氣關係,整天心情都感到有點失望不太開心
誰不知當我哋去到酒店後,這種心情便一掃而空


下一篇 -- 北天の丘 あばしり湖 鶴雅リゾート (意想不到的驚喜)

沒有留言:

張貼留言