由於被垃圾留言侵襲,迫不得已在留言內加入驗證功能,不便之處請見諒!

2012年9月7日 星期五

2012 夏日炎炎北海道 (Day 8) (III) & (Day 9) - 北天の丘 あばしり湖 鶴雅リゾート (食事篇)


預約咗7點食晚餐

[古の座] 專用食事處 「シェフズレストラン 灯々」
(Chef's restaruant TOU TOU)

位於2/F的另一邊



我哋被安排在個室享用晚餐


今晚法國料理的menu


ジャガイモのブランマンジェ 網走產生ウニとキャビア飾り
(用薯仔做成的奶凍[blancmange]上面鋪上海膽及魚子醬[caviar])

(第一次食魚子醬,海膽鮮甜,薯仔做的奶凍好滑)


本日入荷鮮魚のお刺身風サラダ仕立て
(刺身沙律) (隱約聽到好似係縞ゾイ)

(如果我無聽錯的話和二世古Ramina的魚一樣)


海の幸のパナッシェ パートフィ口包み焼き


(外層像雲吞皮包著海鮮,炸得鬆脆)


ズワイガニのロワイヤル

(上面係松葉蟹肉,下面係custard Royale (口感似日式蒸旦))


市場からのお魚料理

(魚料理,唔記得係咩魚)


依個外脆內軟上枱時仲熱嘅麵包超好味,老公和阿仔仲encore多一個


お口直しのグラニテ

(這杯是用來清一清味蕾好像雪葩叫Granitéte,都幾好味)


あばしり產和牛フィレステーキ シェフ特製ソース
(網走產和牛fillet steak配上主廚特製的sauce)

(這道主菜和牛入口溶化,正)


本日デザート
(甜品有牛奶雪糕、朱古力蛋糕及生果)


還有一碟朱古力


最後嘆番杯咖啡


而老公和阿仔要了紅茶


大家對這餐法國料理非常滿意
加上被upgrade的房間
以15,950円/人這個價錢簡直抵到無話可說

還好只需個半小時左右便食完這餐飯
趕快番房浸溫泉
安排阿仔先到大浴場
我和老公留在房間裏浸
然後等阿仔返嚟後,我和老公便去大浴場
阿仔自已响房間裏浸

浸完溫泉到酒店大堂散散步
又坐低聽咗一陣豎琴演奏後便番上房

**************************************

第二朝早上
在房間又再浸多次溫泉
跟著落去食早餐


我和老公第二次在這裏食早餐


我哋坐依張枱


自助早餐款式都算多


依杯係野菜汁


依碟係煮麵豉湯材料


一窩材料豐富的麵豉湯完成,好味


食完早餐在酒店行多轉又係時侯要離開
難得住到間咁正的房間,真想逗留多一陣
但由於時間關係,唔想延誤今日的行程
還是準時出發好D

離開酒店時都已經9點幾,其實都唔早了


下一篇 -- 層雲峽

沒有留言:

張貼留言